Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 23 maj 2010

En välförtjänt repris

Jag har länkat till den här en gång för länge sen, men den tål att repriseras!


How an economy grows and why it doesn't av Irwin Schiff.


Den borde bli obligatorisk läsning i skolan! Trean-fyran vore nog lagom. Jag tänker se till att min lillebror läser den så fort han blir lite bättre på engelska. Nu när jag tänker på saken blev jag faktiskt lite sugen på att översätta den till svenska!

Vi får se. Tack vare serieformatet blir det ju inte så extremt mycket text, men desto jobbigare att alla sidor måste öppnas i bildprogram, textbytas, sparas...


Hur som helst blir det inte den allra närmsta tiden för nu vankas tentor till både höger och vänster.. Usch. Ska bli skönt med "sommarlov"!

Inga kommentarer: