Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 8 april 2009

Väldigt vad det har spårat ur här egentligen...

Jag har babblat på med en massa semi-politiska saker som jag egentligen borde avhandlat i Libertas-bloggen.

Ska försöka bättra mig lite på den fronten. Grejen är ju att det här egentligen ska vara en "icke-politisk" blogg som handlar om småsaker, medan Libertas ska vara en mer seriös med gärna lite längre och djuplodande inlägg. Nu har det blivit lite omvända världen här, men som sagt ska jag försöka ändra på det.


Får helt enkelt lätta på kraven borta på Libertas-bloggen och skriva lite mer korta men kärnfulla inlägg där. Jag blev lite "carried away" när jag fick anstormningen av besökare för ca en vecka sen.


(Btw - stinker skryt nu men det får jag - har legat över 90 besökare 9 dagar i sträck nu, ett solklart personligt rekord!)

Inga kommentarer: