Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 7 april 2009

Att förflytta fångar mellan länder

Med anledning av aktuella händelser...

Så här tycker jag:


Om man kommer från land Y, är i land X och gör något som är olagligt där (X) så ska man självklart också avtjäna ett i X normalt straff för brottet. Detta straff ska självklart också avtjänas i landet där brottet begicks.


Jag kan ju inte direkt gå in till "Starke Benke" och sno hans mobil, sen när han ska spöa upp mig så kräver jag att få straffet utfört av "Mesige Melker" istället.

Det är vad som håller på att hända just nu. Fast det kan förstås ha att göra med att "Starke Benke" har slitit ut sina knogar efter att ha slagit för många.

Egentligen vet jag faktiskt inte varför jag orkar bry mig. =)

Inga kommentarer: