Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 30 april 2009

Imponerad!

Beställde grejer till radiostyrda bilen i fredags. I detta nu ligger paketet i en företagspaket-bil på väg från Köping hem till mig!

La Hambra, CA, USA -> Arboga, SWE på 4,5 arbetsdagar!

Det tycker jag är vansinnigt bra för att vara den billiga frakten! Förr har det sällan gått på mindre än 8 vardagar.

Det verkar som om jag slipper tulla också, men det är inte helt säkert förrän jag har paketet här. Kan mycket väl hända att jag får betala några hundra till postmannen som kommer med paketet. Det kan jag faktiskt bjuda på nu när det har gått så fort.




När man talar om trollen!!

Precis när jag skriver inlägget plingar det på dörren och där står en underbar man och ger mig paketet!!


UNDERBART! Förresten älskar jag att handla från det här stället jag handlar från - på paketet står värdet "$31.27" när det i själva verket rör sig om över $100! =D =D =D


Ingen tull = glad Niklas! SHIT vad underbart, nu är jag glad! Gårdagen känns alltmer bortglömd, härligt!

Inga kommentarer: