Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 16 april 2009

En av dom absolut dummaste saker jag sett i år

Mikael Hammarstrand, vilken fullkomlig idiot!


Pinsamt för honom och hela hans släkt när han skämmer ut sig så.


Jag sitter i närmast chocktillstånd över att nån kan vara en sån paragrafryttare och lida total brist på empati och förståelse.




Vågar med största sannolikhet påstå att Mikael Hammarstrand personifierar filmen "40-year old virgin". Dvs han har aldrig gjort det hemska förbjudna som han helst inte tycker att någon ska göra, speciellt inte om man råkar vara 14 år eller så.

Han ligger i fosterställning med tårarna forsande om han råkar se så mycket som en naken arm på TV.

Han är kort sagt en moralpanikens riddare på högsta nivå och en otrevlig typ som borde bjudas på bordell i nåt trevligt land där det är lagligt, för att eventuellt kunna tina upp sitt frusna inre.



Allt detta vet jag utan att ens haft oturen att träffa karln. Är jag inte en fantastisk spåman? Funderar på att sälja telefonspådomar. Det lär ju inte vara så svårt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Okej. Om du tillåter mig att överdriva lika mycket som du gör:

Du tycker alltså exempelvis det är bra att föräldrar kan få utskrivet p-piller till sina barn och sätta på dem i hemmet utan att folk märker något (då de slipper oroa sig för att göra dem med barn).

Det tycker inte jag.

Niklas sa...

Det är verkligen bra att du hjälper mig visa på min poäng. Bara en galning eller katolik tänker på det viset, som du själv eller nämnde Hammarstrand.