Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 14 april 2009

Jag börjar misstänka fuffens...

Min omröstning känns inte helt trovärdig längre.

Att 32% skulle rösta på piratpartiet låter helt enkelt inte rimligt, inte ens på min anti-antipirat-blogg.

Det känns som om någon eller några rensar cookies och röstar igen varje gång dom är inne och läser, inte sant?

Erkänn nu...

Du kan göra det anonymt om du vill. Om det inte är nån som gör det så vet då inte jag vad jag ska tro... Har min blogg blivit ett sånt piratnäste? Nåja, det gör mig inte så mycket isåfall. =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

inte så konstigt egentligen, om man hamnar i feeden som piratpartiet har kommer flertalet pirater hit.

Hur mycket skiljer sig dina besökssiffror mellen de gånger då du nämner piratpartiet och då du inte gör det?

Anonym sa...

Jag har nog röstat 2 ggr. Eftersom jag sitter på en arbetsdator och kakorna äts upp automatiskt så kan det bli så. (och ja PP båda gångerna)

Niklas sa...

Mina besökare peakar rejält när jag skriver nåt och hamnar vid nån artikel på aftonbladet så det har mer med det än piratparitet att göra tror jag. Dessutom nämner jag aldrig piratpartiet direkt.