Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 20 maj 2009

Tidig morgon = härligt

Och varför är jag uppe så här tidigt kanske nån undrar, jo det är för att jag var tvungen att skjutsa Ida till Örebro för att hon ska åka till Stockholm idag.

Den uppmärksamme höjer säkert på ögonbrynen nu. "Stockholm ligger väl åt andra hållet?".

Just det. Men av nån anledning kan den aktuella bussen inte offra fem minuter på att svänga in i Arboga så därav denna 9-mil-omväg.


Jag är inte helt nöjd med detta men har inte mycket att säga till om i frågan och tur var väl det. Annars hade jag ju inte fått vara med om den otroligt fina morgonen. Dimman låg som ett mjukt täcke över åkrarna när vi åkte mot Örebro för ca en timme sen. Nu är dimman borta, så hade vi inte åkt då hade jag missat det.


Tidig morgon på (för)sommaren - oslagbart.

Inga kommentarer: