Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 28 maj 2009

Stackare

Min nya granne håller på att flytta in nu (dvs i min och Idas gamla lägenhet) och det skär i hjärtat att veta att hon och en kompis (eller syrra?) håller på att slita och släpa med en massa bärande upp för alla trappor.

Gentlemannen i mig skriker efter att få hjälpa till men sen tar förnuftet över och jag låter dom slita själva. Det roliga är att samtidigt håller dom i lägenheten under oss på att flytta ut så tjejen som flyttar in bredvid har fått ställa bilen på gräsmattan för att dom ska få plats med två bil+vagn samtidigt här utanför. =)


[EDIT:] Nu kommer världens regnskur också.. Haha. Stackare som sagt.



Ketchupeffekten.

Ketchup.. Nu blev jag hungrig. Får se vad jag hittar på att äta. Ida är nämligen ute med skolan och tältar inatt så jag får sköta mig själv. =)

Har jag nämnt att jag ska köra gokart imorgon?

Inga kommentarer: