Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 25 maj 2009

Byta dygnsrytm?

Jag funderar på att vrida om dygnet lite. Fast det är svårt när det är så mycket bra på TV sent på kvällen.

Ikväll blir det ju näst sista avsnittet av Boston Tea Party från säsongen som gick i vintras.


Annars vore det skönt att träna in uppstigning runt kl 4 eller 5 nu. Det är ju så grymt fint ute på morgonen. Sen ska jag ändå förmodligen upp vid 5 när jag ska jobba i sommar så man kan lika gärna börja träna på det nu.


Willy's har sänkt en massa priser också nu lika som Ica gjorde för nån vecka sen. Fast bättre. Nu går t.ex. 300g OLW chips för 16.00kr och 1,5L Bollnäsfil för 13.90. 1L kostar 14.40 på konsum här i stan så 13.90 för 1,5L är billigt.

Jag känner mig som en snål pensionär ibland. =P Men det är ju onödigt att göra av med pengar på tråkiga saker som mat i onödan som man kan köpa roliga saker för istället!

Inga kommentarer: