Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 17 november 2008

Vilka #%&%& apsvin!! (Datorbutiken.com)

Se och fäll en eller två tårar...


Min eviga favoritsida för att handla datorgrejer, datorbutiken.com, har gått i konkurs!

Där har jag handlat för bra många tusentals kronor genom åren...



Det riktigt ruttna med historien som gör att mina sympatier är VÄLDIGT små är följande:

För ungefär två-tre veckor sen beställde jag en hårddisk därifrån. Inte ett ord om att alla leveranser stoppats. Jag har gått och undrat varför den inte ens blivit skickad eftersom den fanns på lager i stora mängder när jag beställde.

Och så idag. "Alla leveranser har stoppats, kontakta konkursförvaltaren" - FUCK YOU!!!


Har folk ingen heder i kroppen längre?

Varför i "#¤(/#) tar man emot beställningar EFTER att man stoppat leveranserna??



Tacka vet jag JME Data, det var egentligen min favoritwebshop men sen blev dom uppköpta av datorbutiken och då gick det ju som det gick...


Tänk då alla stackare som hade ordrar liggandes på många tusen kronor. Kanske Pelle 14 år som just sparat ihop tillräckligt med pengar för att köpa sin första egna dator för 8.000kr. "Hejdå pengar!"

Jag har ändå bara donerat ca 600kr.


Med lite tur kanske det går att få tillbaks eller rent av få disken levererad ändå. Men mina förhoppningar är svaga...



Det hade varit en helt annan sak om orderingången stoppats samtidigt som leveranserna. Då hade det varit ok. Nu är det inte ok.

Nu är det väldigt fucked up.


Bye for now.

Inga kommentarer: