Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 30 november 2008

Resultatet:

Ganska okej.

Potatisen blev kanon, kycklingen smakmässigt bra men lite halvt torr, men det gjorde inte så mycket.



Nu har vi varit på en något (mycket) deprimerande skyltsöndag i Arboga.


Det står överallt att det bor drygt 10.000 personer i Arboga men jag förstår inte var dom gömmer sig isåfall. Det kanske var ungefär 100 personer på stan. Grått och disigt i himlen och grön-grå-brunt på marken. Inte speciellt glädjande med andra ord.


Förkyld är jag också, tråkigt nog.


Och datorn är trasig som jag kanske nämnt eller inte nämnt, så är det i alla fall. Nätaggregatet ville inte längre vara med så nu har jag beställt ett nytt och håller på och ska fixa garantibyte av det trasiga. Eftersom datorbutiken gått i graven så måste jag ta det direkt med tillverkaren så vi får väl se vart jag måste skicka det.


Så nu vet ni hur läget ligger till.

Inga kommentarer: