Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 6 november 2008

A new day and a new morning after

Tänk vad en bra lärare kan vara motiverande.


Jag har tänkt "ska jag sitta och nöta matte dagarna i ända på jobbet, glöm det" - men!

Igår kom jag på att kan jag det som ett rinnande vatten är det inte direkt svårt.


Jag sitter och skriver hundratals ord varje dag bara här i bloggen och för bara 17 år sen kunde jag knappt ens stava till partikelaccelerator.


Det enda som behövs är att lära sig. Minns inte riktigt första gångerna jag skulle backa mot en liten lastkaj med 24 meter bil+släp men jag tror inte det var särskilt bra. Efter ett halvår backade jag som en gud.

Åh vad kul det var förresten. Backa mot lastkaj med bil och släp är nåt alla borde prova. Riktigt kul är det bara man har lärt sig. Kanske blir lite sånt nästa sommar.


Farväl. (usch vilket ord)

Inga kommentarer: