Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 4 november 2008

Snabba kommentarer från USA-valet

Troligen kommer jag rapportera här med diverse reflektioner över det som händer eller inte händer ikväll/inatt.

Att rada upp "nyheter" här som nya siffror eller liknande känns väldigt meningslöst då man kan läsa det på ungefär 500 andra sidor eller lyssna på radio eller se på TV.


Däremot kan det säkert finnas småsaker att skriva om som inte har med just procenten eller antalet röster att göra.



Klockan 14.00-17.30 har jag tänkt sova för att sen vara uppe större delen av natten. Vet ännu inte om jag ska sova i slutet eller i mitten, för sova måste jag. Har lektion+föreläsning 9.30-16.00 imorgon, så tyvärr kan jag inte sova på förmiddagen.


För övrigt hoppas jag att så många som möjligt väljer bort det gråbrunt tråkiga och istället kollar på Filip&Fredriks valvaka i Kanal 5 inatt.

På återseende!

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag får ingen valvaka! Det var längesen jag var så här jäkla bitter men ingen bryr sig här. Jag menar verkligen ingen. Alltså, vafan liksom? Det känns inte som att jag kan sno TV ifrån nån som inte bryr sig klockan 4 på natten heller..