Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 3 november 2008

Den nya "robinson-Robban"

Att utnyttja idol för egen vinning är bland det absolut mest moraliskt riktiga man kan göra i mina ögon.


"Idol", både just programmet och hela grejen utnyttjar ju sinnessvaga människor för egen vinning. Varför ska då inte någon mer skarpsinnad (som dock inte kan sjunga) kunna utnyttja "Idol" för SIN vinning?


"Folket slår tillbaks" på nåt sätt..



Hoppas det kommer fler såna här i fortsättningen så att programmet till slut blir totalt urholkat och dör ut.


Ska jag börja spela amerikansk fotboll? 2.250 kr / år...

Nu matte.

1 kommentar:

Emelie sa...

Ja okej, jag kanske lämnade min förra kommentar på fel ställe. Okej, jag erkänner att jag har brister.. :P

Kanske är det till och med så att det är utövarna som är ansvariga för religionen? ;)