Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 3 november 2008

En vettig person på aftonbladet och billig bandy i vinter!

Jag upptäckte just att Martin Söderström på aftonbladet verkar rätt så vettig. Han vet vad Idol är och vad det inte är.


En annan kul sak som jag upptäckte är mina rabatter som jag har med mitt "Länsförsäkringar Smart Card" som man får om man är 18-25 år och har hemförsäkring hos dom.

Bland annat:

"VSK Bandy
50% på ståplatspriset på grund- och elitserien
Gäller säsong 2008-2009"

Vad dom menar med "grund- och elitserien" är en annan femma. Det var ju samma sak redan förra året.

Halva priset även på VIK hockey, VSK fotboll (för sent nu och ointressant i vilket fall) , Irsta handboll och Tillberga Bandy.

Gratis entré på t.ex. Rönnby Innebandy, känns som Ida kommer utnyttja det i alla fall nån gång.


Halva priset även på IFK Arboga Hockey. Kan hända att jag tar mig dit nån dag om jag har extremt tråkigt. Troligen kommer det inte hända, men det vore ju intressant att se hockey live en gång. Har aldrig gjort det. Lite stolt att jag lyckats undvika det faktiskt.


Sen lite diverse smårabatter i Örebro och Västerås men inget direkt bra.

Hur som helst så är det ganska generöst tycker jag, eftersom man även får rabatt på själva försäkringen.

Länsförsäkringar Bergslagen får dagens guldstjärna i boken.

(Tänk att jag skrev allt det här gratis.. Borde skaffa några tusen fler läsare så kunde jag kanske dra in en hacka på såna här saker)

Inga kommentarer: