Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 20 november 2009

Tårtbak

Har precis varit duktig och diskat och städat spisen, trots födelsedag. Guldstjärna till mig.

Nu ska jag strax till att baka tårta. Okej, kör med färdig botten men det är ju rätt mycket att fixa ändå. Frågan är hur mycket vi klarar att äta innan vi måste slänga den pga ålder. Vi är trots allt bara två...

Kanske får ta med lite till Köping imorgon och bjuda folk på flygklubben. =)


Frågan är vad jag ska ha tårtan. Funderade på om jag inte haft bananskivor nån gång men sen kom jag på att det borde väl inte funka? Dom blir väl bruna på 4 sekunder blankt.

Får se om jag köper kiwi och har på, det är ju alltid gott. Eller non-stop/smarties.

Väldigt intressant att få en inblick i min hjärna förstår jag. Varsågoda!

Inga kommentarer: