Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 21 november 2009

En militär/polis/våldtäktsman under produktion

Trevlig karl som vill hjälpa till att föda upp fler sadister och våldsverkare. Såna har vi ju inte alls tillräckligt många idag.


"Kan man slå ett litet barn helt öppet på ett varuhus, tyder det på att man saknar spärrar och kan tänkas slå barnet även vid andra tillfällen, säger kammaråklagare Stina Sjöqvist till Dagbladet."


Kan tänkas?

Ungen får stryk regelbundet och så kommer det fortsätta så länge han bor kvar i den där familjen. Mamman tyckte av allt att döma att det var helt okej att spöa upp lillgrabben.


Sjuka familjer finns det många och alltför många hålls samman av "tradition" eller vad man ska säga.

"Dom är ju snälla nu! Visst fick jag en liten smäll då och då när jag gjort nåt dumt, men det var ju länge sen" kanske en del säger.


Långt ifrån alla inser nämligen att hade han/hon haft lika lite att sätta emot nu som när han/hon var ett litet barn så skulle föräldrarna gladeligen utdela minst lika mycket stryk.


Jag kan iofs inte uttala mig av egen erfarenhet men det är jag rätt nöjd med.

Inga kommentarer: