Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 15 november 2009

Buren såld

Nu har jag sålt buren som Chilla och Salvia bodde i. Lite tråkigt känns det ändå att "allt" är borta, men skönt också.

300kr fick jag för buren plus en stor säck hö och en massa spån. Bra affär för både mig och köparen. Han skulle bara ha den som tillfälligt boende för sin sons råttor som han skulle ha med sig dit över jul.

Nu har jag alltså en väldig massa utrymme i förvaringslådan på balkongen och lite mer plats inne också. Härligt.


Det roliga var att annonsen har varit uppe på blocket i ungefär två veckor. I torsdags mailade en intresserad och sa att han ville hämta den samma kväll. Sent på torsdagkväll fick jag mail igen om att han inte hunnit då utan han ville komma dagen efter.
Det gjorde han inte.
Jag har inte hört ett dugg sen i torsdags. Så igår kväll ringde den här nya kunden och sa att han ville komma och köpa buren idag för han skulle ändå till Arboga på luftgevärtävling. Och det gick ju bra! Så nu är det klappat och klart.

Så nu har jag råd med ännu en halvtimmes flygning.. ;)


Nu blir det snart bakning.

Inga kommentarer: