Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 10 november 2009

Delat ansvar - nej tack!

Haha, ibland är det svårt att veta om man ska skratta eller gråta men här är det skratt som gäller!


Sååååå - ett gäng tjejer är dumma, lättlurade OCH lättfotade (antar jag. Kanske hann grabben bekanta sig med allihop ganska länge, men jag tvivlar) och ser inte till att "förebygga" eventuella ... låt oss kalla det "problem".


Men tro inte att dom har någon som helst skuld i det hela! ICKE!


Det är killen det är fel på! Han är boven!

"Dominic borde stängas av från Facebook. Han använder det för att hålla många tjejer i luften samtidigt. Vi kallar honom Sperminatorn då han gör kvinnor gravida utan att tänka på konsekvenserna, säger Kerry Martin till News of the World."



Han "gör kvinnor gravida utan att tänka på konsekvenserna" sägs det.

Själv vågar jag faktiskt påstå att "kvinnorna gör sig själva gravida utan att tänka på konsekvenserna".



För vissa räcker det inte med avstängning från Facebook. En av dessa mindre smarta tjejer tycker att "han borde sterilisera sig för att skydda andra kvinnor".


Varifrån kan hon ha fått idén att "för att lösa ett problem med sig själv bör man utöva våld och tvång mot någon annan"?


Välfärdsstaten. There, I said it.


På nåt sätt känner jag också att det skriker "feminism" över det här men jag kan säkert ha misstolkat det. Dock kan jag inte låta bli att se framför mig Gudrun Schyman (eller valfri spotlight-feminist) stå och spy galla över den här "BETÄCKAREN" som utnyttjat moderna frigjorda unga kvinnor på det här viset...

Inga kommentarer: