Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 29 november 2009

"Nu har det gått piroger och bildäck"

Facken klagar man inte på bara så där, fick jag märka!

Nåja.

Som vanligt när jag får svidande kritik har jag låtit bli att läsa kommentarerna. Antar att det mest handlar om bristande research och att jag är ett borgarsvin - båda sakerna stämmer och ingen av dom är något jag skäms över.

Det finns gott om bloggar som har långa och överseriösa inlägg med massvis med källhänvisningar. Jag kör mer på känsla, lev med det.




Idag har det bakats lussebullar här hemma! Men inte av mig... Och städats! Men inte av mig...

Däremot har jag varit duktig och kollat på en ganska kul film om man tycker att "snusk och barnsligheter" är kul; Team America.

Dessutom har jag diskat en gång. That's all.



Vissa dagar kan man få ta det lugnt.



Min trevliga granne rakt under satsade på nytt rekord igår kväll. Klockan 01.20 tystnade musiken. Jag övervägde mordbrand medelst molotovcocktail genom brevinkast, men kom fram till att det vore lite för "osvenskt".

Dessutom satt jag själv och spelade ett nytt spel på datorn till 01.10 så det gjorde mig inte så mycket.



Har ni märkt att jag försöker vara positiv i mina blogginlägg nu på senare tid? Inte jag heller.

Men jag fortsätter försöka!

Inga kommentarer: