Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 27 april 2008

Skaplig smäll

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motorsport/article2359373.ab

Aldrig kul att smälla i 240km/h. Antar jag, har aldrig ens varit nära dom farterna. Även om jag faktiskt tangerade personligt hastighetsrekord igår kväll på rakan vid Mo bygdegård.. Dock inget att skryta om direkt. =)
Jag är lite för feg för att komma upp i saftigare farter men det är jag rätt nöjd med. Känns säkrast så.

Hur som helst kändes bilen riktigt stabil, annat än med dom gamla skruttiga sommardäcken jag hade förr. Det var betydligt "svampigare" med dom.



Hörde en riktigt rolig och framförallt riktigt sjuk historia i torsdags på radion. Berättad av Anders Timell så klart...

Tror inte jag återger den här, men den var kul. =)

Inga kommentarer: