Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 27 april 2008

Dåligt av mig

Inte skrivit här sen i fredags, klent.

Men det har sina orsaker.

Igår spenderade jag nästan hela dagen och kvällen i Alfta, som flytthjälp.

Huset är så gott som klart och dom håller på att flytta in för fullt.

Ska nog lägga upp lite bilder på det fina bygget så småningom.



Idag har det varit hälsodagen #1.

Först gym och sen en cykeltur.

Dock verkar jag lägga på mig mer muskler än jag gör mig av med fett, det är iaf vad jag hoppas. Vägde nämligen 1,1kg mer än när vår interna lilla tävling startade för tre veckor sen.
Ida å andra sidan ligger på -0,7kg så hon har ett klart övertag. Får se om jag lyckas vända.


Blev lite tråkigt det här men vi får se om jag hittar på nåt av mer allmänintresse.

Inga kommentarer: