Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 12 april 2008

Jag undrar!

Vilka är det som besöker den här bloggen?

Kan det verkligen stämma att 75 UNIKA besökare har kollat sen igår kväll?

Kanske är dom allra flesta "crawlers" som söker igenom hela internet för att lägga upp på alla sökmotorer.


Ska man gå efter rösterna så kanske det ändå är ca 20 stycken så det är ju bra nog för mig. Skulle det verkligen vara drygt 50 per dag så är jag överlycklig, men jag vågar inte tro det.

Det är en besökare vardera från Kina, Schweiz och Polen, plus sju stycken från landet "Unknown".

Fast 68 UNIKA besökare från gamla Sweden så det bådar ganska gott.

Vore kul att veta hur det egentligen är.

Skriv gärna kommentar till det här inlägget om du är en "riktig person", räcker med att skriva nåt i stil med "hej!" anonymt bara så att jag vet att nån läser. =)

4 kommentarer:

Olle sa...

Hej! Klart man läser! :)

Niklas sa...

Låter bra! Synd bara att det inte verkar vara fler.. ;)

Anonym sa...

Ok, hej hej :o) !

Anonym sa...

Klart att jag läser och snokar i din blogg gamle klasskompis :) höhö