Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 12 april 2008

Nya skor!





Det blev ett lite halvt impulsköp idag. Har gått och funderat på dom här skorna sen jag såg dom på en skoaffär i stan, och nu när vi var på Team Sportia och bara kollade runt lite så hade dom fått in dom där också.

Provade dom här och några andra som var skönare men inte alls så snygga, så jag bestämde mig till slut för dom här.


Lite kul att få nåt gjort ibland, och inte bara gå och vela.


I nära tre år har jag gått och väntat på att den här förfärliga trenden med svartvita tråkiga skor ska ta slut. Verkar hålla i sig men nu finns det iaf enstaka alternativ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte lämna en kommentar och uttrycka min avundsjuka över nya skor, men kom på att jag faktiskt också inhandlat inte mindre än två par skor den senaste veckan. Två par likadana, kunde inte bestämma vilken färg jag ville ha så jag var tvungen att köpa båda... =)

Niklas sa...

Haha okej. =) Dom här finns också i två färgvarianter, en som är tvärtemot den här, alltså vit med röda "streck". Dom är också rätt snygga men för vita för min smak.

Anonym sa...

Verkligen tjusiga, nu är det bara att börja planera vilken av bilmodellerna du ska satsa på.
Pappsen

Niklas sa...

Hehe exakt. =) Lutar åt 360 Modena. ;)

Hade jag pengarna till det så.


Förresten, ett hett tips till "pappsen", du kan klicka i "Namn/URL" istället för "Anonym" så kan du själv fylla i "pappsen" eller nåt sånt där.