Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 12 april 2008

Men jag blir tokig!!

Slängde just bort inte mindre än 23 kronor, varav runt 14 helt i onödan.


Spelade poker för första gången sen andra april. Har haft paus för att jag hade så dåligt flyt då.

Fick A-spader,K-klöver delat, höjde "preflop" och fick syn av 2 stycken.

Floppen kom 8,10,J i spader, alltså fyra kort till färgen för mig och inget direkt farligt, en satsade och jag synade (borde höjt för att kontrollera om han hade färg men det gjorde jag inte...)

Turn blev ett ess, minns inte färg men det gjorde ju iaf att jag fick topp-paret. Den andra satsade och jag synade, fast jag borde höjt nu också.

River spader 3, och jag hade högsta färgen klar.

Nu satsar han, jag höjer, han återhöjer, jag återhöjer osv upp till 18 kronor, först då blir jag misstänksam om han inte har nåt jättemonster till hand och synar istället för att höja mer.


Han har spader 7-9....


Grabben har alltså floppat FÄRGSTEGE!

Man blir ju galen för mindre. Snacka om tur.

Oddsen ser ut att vara ca 4899 mot 1 så jag hade alltså extrem otur, plus att jag spelade lite dåligt där i början.


Tråkigt...

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.