Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 1 april 2008

Aftonbladets aprilskämt (?)

Inte så där väldigt kul tycker jag. Det kunde vara mer diskret så man inte fattade direkt att det var ett skämt. Fast väldigt många verkar ta det seriöst så jag antar att dom lyckades rätt bra ändå.


EDIT : Snälla säg att det är ett skämt annars är det för sorgligt. Såg att den var inlagd redan vid 21.30 igår kväll så kanske möjligen att det ändå är på allvar men det har jag väldigt svårt att tro.



Godnatt.

5 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

SKämt och skämt. Med en 20 årig son vet ajg att så värst osannolikt är det inte. Roligt var det då inte!!

Jag har hittat 2 roliga idag.

Niklas sa...

Verkar inte ens som om det var skämtet eftersom jag hittat ett annat idag. "World Freeze Day".

Det var alltså sorgligt istället.

Anonym sa...

World freeze day är inte ett skämt. Det är IKEA och skatteåterbäringen som är skämt på aftonbladet

Fritt ur hjärtat sa...

Det har jag inte ens sett! Trodde ett tag att det var posten fick kolla och expressen har det också, alltså inget skämt.

Niklas sa...

Hehe, dom får ta och sluta skriva om knäppa grejer första april, man vet ju varken upp eller ner.