Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 14 april 2008

Dammsugarpåsar...

Finns det så många jobbigare saker?

När det blir dags att byta ut den jag har köper jag en påsfri dammsugare.

Det här är iofs första gången jag behöver köpa nya påsar, men det är redan alldeles för jobbigt.

Det finns nämligen inga till den jag har.


Det som står på den är märket "Hugin" och modellen "Hurricane". Påsarna som finns i affärerna finns inte till den. Isåfall har den nån modellkod som jag inte känner till.

Ganska tråkigt.


Vid 16 blir det pizza med Ida. =)

(Inser hur tråkigt det är för allmänheten att läsa om det här men det är min blogg och jag gör vad jag vill med den. Förresten så varvar jag med betydligt intressantare/roligare/bättre grejer så det här får ni stå ut med.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Må vara tråkigt, men jag har precis varit i 3 affärer och ska ha en så kallas S-bag som ska va nån standard påse. Finns inte nånstans.. Kan dom inte bara enas om typ 3 påstyper...

/Marcus

Anonym sa...

Ok, här kommer månadens tips, ni kommer tacka mig: mr Dustbag

Anonym sa...

Hittar ni ingen kan ni söka här
http://www.dammsugarkungen.se/produkt/hugintitan/149 det är rätt påse