Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 5 april 2008

Jag blir helt uppspelt!

Länge sen jag kollade på www.livetsord.se men nu kollar jag och det är ju en veritabel SKATTKAMMARE av irriterande, provocerande, knäppa och allmänt fullkomligt idiotiska saker!


Varför inte ta er tid att läsa åtminstone några stycken på den här sidan!?


Fullkomligt fantastiskt, varför är inte alla troende kristna och ber till gud, man bör ju aldrig kunna dö eller bli sjuk då?


Kan det vara för att..... det är fullkomlig bluff och båg? Troligen.

Jag älskar tanken på att det finns tusentals människor bara i lilla Sverige som tror helt och fullt på det här!

Kunskap är makt och jag ligger alltså så vansinnigt högt över dom så jag vet inte vad jag ska säga.


Intelligens bygger ju till mångt och mycket på förmåga att tänka logiskt, så ibland funderar jag på vad som skulle hända om man gjorde ett riktigt IQ-test på Livets Ords medlemmar. (Självklart inte "ledarna" för dom är knappast dumma. Dom har ju hittat ett magnifikt sätt att blåsa dumskallar på både pengar och livsglädje.)

Förmodligen skulle botten av skalan inte räcka till.

IDIOTER!!

Inga kommentarer: