Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 25 april 2008

Bowling!

Jag och Ida var och bowlade tidigare ikväll. Jag har nog inte gjort det på en 4-5 år tror jag, kanske ännu längre.

Riktigt kul var det, även om det gick lite halvdåligt till och från, plus att jag fick ont i tummen redan efter två "rutor".



I slutet av tiden så kom ett helt gäng från SSU och skulle spela, det kändes lite obehagligt att vara omringade av partipolitiker. Lite som små sekter det där känns det som, inget för mig. Individualism är mer min grej.






Avslutar med en musikhistorisk höjdpunkt.
Skulle jag nån gång få tag i en tidsmaskin, då SKA jag åka till Wembley Stadium 12:e juli 1986.
http://www.youtube.com/watch?v=faUuwRDRrqA
Queen. Oslagbara.
Freddie Mercury, en Gud om det nånsin funnits någon.

Inga kommentarer: