Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 2 september 2009

Väntat resultat...

"Ej garanti pga spricka i skärm" blev domen.

Det sorgliga i historien är att det inte finns såpass mycket "service mind" på NetOnNet's verkstad att man kan fråga "ska vi försöka laga den ändå mot betalning?" (vilket i det här fallet med 95% säkerhet består i att byta batteri = relativt billigt). Skeppa tillbaks skiten bara med en lapp om att vi inte rör den med sprucken skärm.

Nåja, jag klarar mig ändå. Min gamla "Frontier Labs Nex II" duger bra till podcasts som ju är nästan det enda jag lyssnar på nu. Det tråkigaste är att den är ungefär dubbelt så stor i volym räknat. Och att den har ungefär 3% av lagringsutrymmet...

Den här dagen är trots allt en framgångssaga.

Jag tvättade bilen. Resten kommer snart finnas på min flygblogg.

Inga kommentarer: