Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 16 september 2009

Negerbollar

Ikväll blev det negerbollsbak.

Har knappt gjort nåt vettigt på hela dan känns det som. Klev upp ganska sent. Sen blev jag tvungen att åka till optikern och greja, sen var klockan plötsligt halv fem...


Har bara tränat lite på kalkylen idag. Hade egentligen tänkt göra en massa mekanik men har inte haft nån lust alls och då blir det sällan bra. Lika bra att inte göra nåt då.

På tisdag eftermiddag ska jag examineras på momentet "INL1" på kalkylkursen. Ska vara i nåt grupprum tillsammans med kursens examinator och lösa några uppgifter på whiteboarden. Tror och hoppas det ska gå bra.


Ganska sur på mig själv över att jag inte bytte grupp i kalkylen förra hösten. I den andra gruppen hade dom extremt mycket lättare inlämningsuppgifter så då hade jag inte behövt göra om INL1.

Dåligt att ha totalt olika på samma kurs vid samma kurstillfälle.


Ska köpa pizza på kårens restaurang imorgon. Ibland får man lyxa till det lite även som student.. =)

Orkar inte fixa nån mat att ta med mig och ska vara i skolan 9.15-16.00 så det behövs lite ordentlig mat.


Jag verkar aldrig ha nåt att säga nu, då blir det såna här "kära dagbok"-inlägg. Tyvärr.

Inga kommentarer: