Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 7 september 2009

There's your problem!

Ikväll tog jag tag i saken och öppnade min trasiga mp3-spelare. Garantin är ju körd i alla fall p.g.a. sprickan i skärmen (VAR FÖRSIKTIGA MED ERA ELEKTRONIKSAKER INNAN GARANTIN GÅR UT!) så what the hell. Det är bara att testa.


Mina misstankar om batterihaveri visade sig stämma tror jag. Batteriet ser i alla fall minst sagt slut ut och det har läckt ut nåt kladd från det.


Solklart garantiärende som sagt...



Jag ska kolla om jag hittar nåt utbytesbatteri och vad det kostar isåfall. Kan hända att det är värt besväret. Jag har iofs knäckt några plastspännen som håller ihop ytterhöljet men såna kosmetiska fel kan jag leva med om jag får igång spelaren igen.

Har annars långt gångna tankar på att köpa en Sandisk Sansa Clip. Den är väldigt liten och sägs ha bra ljudkvalité, men ingen videospelning. Kostar runt 400 kr för 2gb-versionen. Klart överkomligt.

Vi får se vad som händer.

Inga kommentarer: