Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 18 juli 2009

Slö(r)dag

Så slö har den egentligen inte varit. Jag var i Örebro i fyra timmar och körde med buggyn. Första gången på 3-4 veckor. Det kändes bättre och bättre tyckte jag och det var ju bra.

Ska troligen köpa en ny radio till den nu när lönen kommer. Eller nåt annat skojigt. Radion jag har funkar väl men nja.. Jag vill ändå ha en ny. =P

Sen har jag sovit en timme och läst lite i matteboken. Har läst klart allt första omgången nu så i morgon ska jag börja om igen men göra en massa uppgifter den här gången. Det jag gjorde nu var bara att läsa och försöka förstå allt. Vet inte om det är nån bra metod egentligen men det är iaf en metod och den går ut på repetition så nånting borde ju fastna tycker jag.


Ibland är inte bloggskrivargenen aktiverad, som nu. Det kanske kommer nåt vettigt ikväll.

Inga kommentarer: