Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 28 juli 2009

Nåt fint

Jag såg just klart det allra sista avsnittet av den underbara komediserien "Coupling".


Slutet var oväntat fint. Coupling är för mig ungefär som "Kalla fötter". Jag är liksom lite "kompis" med dom som är med...


Precis i slutet fick Steve och Susan ett litet barn... Och som vanligt när jag ser sånt, oavsett om det är verkligt eller fiktivt, så blir jag pirrig i hela magen och glädjebubblig så jag nästan vill skratta högt. =)

Vet inte hur länge jag varit så men åtminstone ett par år. Jag antar att det är min "biologiska klocka" eller nåt.. =)


Längtar otroligt mycket till den stund då jag själv står där och har ett alldeles eget litet sprillans nytt barn. Det får vänta i alla fall några år till... Fast förhoppningsvis inte mer än fem.



Gladnatt!

Inga kommentarer: