Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 24 februari 2009

Skönt att mina pengar kommer till nytta

Jag är omåttligt stolt över att ha bidragit till att betala dom fina och nödvändiga extra timmarna sändning i radio och TV idag med anledning av den stooooora nyheten om att "Victoria" (nä, jag vägrar säga titeln, kommer så även göra om jag nånsin träffar henne IRL) ska gifta sig.. OM MER ÄN ETT ÅR!


Det jobbiga är att jag inte har en fischans i rymden att avstå från att betala för SVT och SR vars produkter jag använder nån enstaka timme per vecka.

Jo, jag kan förstås helt enkelt säga att jag inte har nån TV längre och på så vis klara mig nån månad tills nån av deras indrivare kommer och våldgästar mig. Det luktar gestapo lång väg.


Det här inlägget kanske hörde hemma mer på min nya blogg men jag skrev det här ändå som ni ser...

Inga kommentarer: