Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 17 februari 2009

En grå dag i bloggvärlden?

I alla fall verkar det som att det är så i mina kretsar.

Inte ett inlägg på nästan ett dygn, det händer inte ofta. Speciellt inte på vardagar.



Det lutar starkt åt att jag firar mitt tusende blogginlägg (nästa!) med att lansera ett nytt namn på bloggen.

Eventuellt en helt ny eller skarpare inriktning också. Den som lever får se.


Som sagt gäller det nästa inlägg vilket betyder att jag inte kommer skriva förrän jag spikat nytt namn och eventuellt innehåll och matchar det med nytt utseende.


Detta kan ta allt mellan några timmar till flera dagar.



In case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!




OBS! Förslag till såväl namn som ämnesinriktningar mottages med glädje!

Inga kommentarer: