Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 5 februari 2009

Åh typiskt...

Jag har blivit "utmanad"... Tyvärr känns det lite "blä" eftersom det är i kedjebrevsform, men okej.

Jag gör ett undantag och berättigar detta genom att kapa kedjan eftersom jag inte ber nån annan göra detta. Tvärtom så ska jag faktiskt uppmana alla att INTE göra så här. Hitta på nåt eget istället.

Så, nu när vi har det avklarat så kommer min bild här (varför osv får ni läsa i länken tidigare):


Förresten, en till grej innan vi kommer till det väsentliga. Ursprungligen gäller det mappen "Mina bilder" men där har jag ingenting. Därför väljer jag att tolka det som "din egen bildmapp vad den nu heter".

Inte tänker jag skriva nåt om den heller för jag känner mig vrång och trött.

Here goes:

Inga kommentarer: