Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 26 februari 2009

Örebro

Ikväll har jag varit i Örebro och kört radiostyrd bil igen.

Ikväll var roligast hittills, fast det var lite smådrygt att jag knäckte en bärarm efter kanske 6-7 minuters körning... Nu har jag bara en främre bärarm kvar.


Testade ett par nya däck ikväll, speciella slicks för buggy som funkade jättebra.


Efter körningen åkte jag till Ica Maxi och köpte kexchoklad (4 för 18kr) och Ben & Jerry's "Chunky Monkey"(1 för 46.90kr...). Den har vi inte ätit förr så det ska bli kul att testa. Imorgon kväll.

Tråkigt nog var jag så dum så jag tog ut mobilen ur fickan och la i ett fack nedanför stereon så jag glömde den i bilen. Det blir med andra ord en kort och onödig kvällspromenad för mig snart...



Imorgon ska jag till skolan för föreläsning 10.15-12 och sen hem och göra nåt vettigt förhoppningsvis. Troligen blir det ovettigt men man kan ju hoppas.

På lördag ska jag agera publik/fotograf på en RC-tävling i Eskilstuna.

Söndagen ska delvis spenderas i en skidbacke utanför Örebro... Inte helt kul när jag BORDE vara hemma och ägna mig åt viktigare saker men det är "order uppifrån" så det är inte mycket att göra åt saken.


Nåja, så ser mina närmaste dagar ut. Hoppas ni andra har lika trevligt!

Inga kommentarer: