Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 19 februari 2009

Inlägg #1000, komplett med teaser!

HURRA FÖR MIG! 1000 inlägg har det blivit på ungefär 1,5 år. Det tycker jag är ganska bra jobbat.



Nu håller nya saker på att hända.


En ny blogg växer fram under mina knapprande fingertoppar.


Att jag bygger upp den helt själv har både för- och nackdelar.

Nackdel #1 är förstås att det tar tid. Tror inte den kommer vara igång förrän om tidigast en vecka, förmodligen senare.


Sen finns det förstås stora fördelar:

Vill jag ändra nåt så gör jag det, helt oberoende av bloggers något krångliga sätt att ändra layouten. Gäller förstås även funktioner och inte bara utseendet. Jag kan slänga in en räknare hur och var jag vill eller omröstning eller ... ja vad som helst nästan. Bra.




Det som ska fixas före "release" är att jag ska kunna skriva inlägg och ni ska kunna läsa och kommentera. Sen slänger jag upp den på nåt gratis webhotell och bygger vidare därifrån.


Läsa, skriva och kommentera är trots allt det enda väsentliga med en blogg. Allt annat är egentligen onödiga (om än roliga) tillägg.


Just det, namn måste också spikas. Nu heter den "Bloggen utan namn"... Den tiden den sorgen.




Vad kommer jag skriva om där då?


Låt mig droppa några ord som bör ge ledtrådar om man kan hantera en sökmotor:


nattväktarstat

mises





"Teaser" som utlovat:


4 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN!!!!

Anonym sa...

Hej Niklas,

Hoppas att du kan få till en blogg som är mer positiv, bitterhet finns det så mycket av än då. Förresten ska ni på finalen i år, du vet ZAGORKA Sunes fru kanske är är hemma o tuttar så då kanske vi kan kan stå i tältet före matchen o ta en bira.
See you...
Hugo

Anonym sa...

Äntligen blir vi av med detta elände!

Niklas sa...

Jag kan garantera farbror Hugo att det kommer sprudla av positivitet och framtidsanda! Okej, sprudla kanske är att ta i men det kommer finnas mycket.