Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 6 oktober 2007

Tvåan kom, trean kommer så småningom!

Underbart. Nu känner jag motivationen lysa med sin närvaro. :)

Vem nummer två än är, känn dig stolt. Du har inspirerat mig till att skriva intressantare saker och förhoppningsvis även nåt kul ibland.



Jag tänkte på nåt jag skulle skriva om igår när jag satt i lastbilen på väg till Sala.
Självklart har jag nu glömt bort det. Men jag kan ju alltid skriva nåt annat.

Till exempel att Edsbyn gjort något av årets värvning i svensk bandy.

Daniel Liw hyrs in från Dynamo Moskva under hela säsongen. Det innebär förmodligen en hel del härliga flytande anfall med Liw och Kuben, lika som det var runt 03/04/05.

Nu ska jag åka och lotsa min gamla granne/kompis Ida G hit för att hjälpa henne lite med hennes nya dator.

Bye.

Inga kommentarer: