Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 4 oktober 2007

Det här verkar ju måttligt snällt...

Enligt vad jag förstod av texten i Ljusnan så består några moment i "SM för Jämthund" av följande:
1. Hunden ska stå och "hålla" en älg i 90 minuter. Alltså i stort sett stå och skälla och skrämma livet ur den och inte låta den springa bort.

2. Den ska släppa och ta tillbaks älgen i 30 minuter. Alltså låta den springa iväg en bit, sen springa ikapp den och följa samma procedur som i övning ett, för att sen släppa den igen osv.

Har jag missförstått hur det egentligen går till så rätta mig.

Har jag inte missförstått? Isåfall njae...särskilt schysst verkar det faktiskt inte.

Jag har god lust att åka hem till den som kommit på den där sortens övningar och stänga in mig i ett rum med honom och sikta på honom med en pistol eller kniv eller nåt i 90 minuter. Får se om han också blir lite rädd.


Nu Tiger Woods 08 igen, sen poker. Får se om det går bra idag också. :)

Inga kommentarer: