Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 14 oktober 2007

Storstädat...

Ja bilen alltså.

Suttit och dammsugit och gnidit i 1,5-2 timmar nånting.

Men nu är det rent!


Och så var det det här med däcken, jag kanske åker och kollar lite på nån däckfirma här i stan imorgon för att kolla upp om jag verkligen tjänar så mycket som jag tror på att beställa från internet.

Och så ska jag byta upp mig till helförsäkring på bilen nu när det ska till och bli halkigt.
Fast det är så dyrt så jag nästintill hoppas på att smälla nån gång bara så att jag känner att det inte är att slänga tusenlappar i onödan. Fast det är klart, då blir det ju ännu dyrare med självrisk och sen höjd premie...

Dessutom ska jag till bilmetro och kolla upp vad det egentligen är som har försvunnit från under motorn. Kanske skrev om det igår, att det är nån plastbit som är borta. Får se vad det kostar med en ny... Dom kan ju glömma att dom får sätta dit den iaf, så dum är jag inte. Men det lär bli ett rejält överpris för en bit plast också.


//
Vill du koka min torsk?

Inga kommentarer: