Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 13 oktober 2007

Inte helt bra...

Mobba mitt vänstra framdäck bara, gör det!
Det gjorde faktiskt så gott det kunde...
Om jag tolkade märkningen rätt (den var ganska dum) så är det från..*trumvirvel*..1998!!!

Bakdäcken är i alla fall definitivt från 2004. Inte så farligt.

Men till våren byts dom ut allihop! Mot nya fräscha 225/45 R17.

Brett, stort, saftigt.
Dyrt.


Inget gott som inte har nåt ont med sig som det nästan heter.


Hehe, kom på en kul sak som Gry F. sa igår morse... om man kan dra den... Jo det kan jag.

(angående att hans egen glas-"rackaroo" var mindre än Anders')
Adam A: "Den är ju handblåst..."
Gry F: "Som flickan sa..."

Nja, jag vet inte jag, det känns som att nära 100,0% av det roliga försvinner när det går från tal till text. Synd, för det var kul då. :)

Inga kommentarer: