Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 1 oktober 2008

Morgonirritation

Till att börja med vill jag uppmärksamma ett alternativt namn på min blogg som eventuellt kan komma att bli officiellt så småningom.

Tydligen är det så att en stammis på bloggen kallar det för "Niklas bitterhet". =)

Helt klart passande ibland så vi får se om vi inte ändrar till det.



Till saken



Det känns som det är hög tid att skeppa över alla fotbollsidioter ("huliganer") till nån öde ö, t.ex. Gotland eller liknande och låta dem stanna där tills de eventuellt lyckas simma till något fastland.

Den här gången gav de sig på en oskyldig bussförare, nästa gång...vad? Det är bara en tidsfråga innan någon oskyldig dör även i Sverige av såna idioter som på nåt vis förlorat all förmåga till empati.

För att ta till en ganska dum fras som används av många hjärnlösa men i det här fallet även av mig.

"Det daltas för mycket".


Piketpoliserna har ju nån slags automatvapen så skulle dom bara ställa sig på rad framför en sån där "klunga" med idioter som trycker fram och med en svepande rörelse avfyra ett större antal kulor så skulle man förmodligen på några sekunder utrota en stor del av den s.k. "firman".

En bättre värld helt enkelt.


Man avlivar ju hundar till höger och vänster för att dom inte funkar socialt tillsammans med andra hundar eller människor. Vad gör att människor som beter sig likadant ska klara sig undan lättare?

För att dom kan prata "människospråk"?



Nu har jag blandat "de/dem" och "dom" rätt friskt men lev med det. Jag försöker träna mig själv att använda de/dem mer för det ser lite mer seriöst ut. =P

2 kommentarer:

Emelie sa...

Slog stammisens namn med sådan kraft? Det hade jag ingen aning om. ;)

Om du tar en båt så tar jag en båt och så skeppar vi dom till... hm... Svalbard. Där är det dessutom jävligt kallt och det kan dom ju ha i sina beckham t-shirts.

Niklas sa...

Haha jepp. =)

Har iofs inte sett det med egna ögon men Ida har skvallrat. =)



Problemet är att dom är så många så vi behöver stora båtar. Fast vi kan ju ordna organiserade fights i inhängnat område först så dom decimerar sig själva först tills det är sådär lite lagom många kvar, 20-30 stycken nånting, då behöver vi inga superbåtar.