Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 20 maj 2008

Usch vad jag handlar

Fast pengarna ska ju rulla som det heter. Löning på fredag, så man kan gott få unna sig lite. I alla fall om man som jag är av det snålare slaget i vanliga fall.


En sån här blev det idag, men det har jag ju funderat på ganska länge nu.


Lowepro Flipside 200


Öppning på sidan som är in mot ryggen, praktiskt att slippa oroa sig över att bli bestulen om man till äventyrs skulle ha den i stadsmiljö.
Å andra sidan kommer jag knappast ha det, men huvudorsaken till att jag valde den här ryggsäcken är att det var den billigaste jag hittade med inbyggd stativhållare som är bland det viktigaste för mig.
Det mesta blir så mycket bättre om man har stativ till hands, och det är inte alltid jag orkar släpa på det åbäket annars.

Inga kommentarer: