Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 3 maj 2008

Humorbrist = anmälan

Nån tyckte humorgalan var för tråkig.

Jag håller säkert med. Såg den nämligen inte så jag är inte säker.

Däremot är "originalet", Comic Relief i BBC riktigt kul, iaf dom gånger jag har sett det.


När humor och allvar ska blandas i svensk TV blir det lätt lite sådär halvpinsamt på nåt sätt. Jag har svårt att precisera det mer, men det är nåt sånt iaf. Dom är så rädda för att bli "politiskt inkorrekta" så det blir lätt lite mesiga skämt.



Nu testar jag lite poker för första gången på tre veckor. Det går väl rätt okej än så länge. Ligger på plus 13kr efter en kvart-20 minuter. Återstår att se hur det slutar.
Testar No-Limit nu för att få lite mer action, fast å andra sidan blir det lätt att jag blir för feg när varje hand kan betyda jätteförlust.
We'll see.

Inga kommentarer: