Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 4 maj 2008

Otroligt skön kille!

Snooker-kungen Ronnie O’Sullivan.


Läs den där artikeln så förstår ni.

Jag har sett honom spela några gånger när jag har slökollat lite på Eurosport, och han är riktigt bra.


"

Kanske har löpning stabiliserat O’Sullivan, men under årets China Open visade han fortfarande spår av sitt forna jag.

Under en presskonferens tröttnade Ronnie på reportrarnas artigheter och började tala med kinesisk hittepå-brytning.

När tolkens frågor blev för intetsägande vände han sig mot publikmassan, som inte förstod ett ord av hans engelska, och frågade tydligt.

– Vill ni suga min kuk?

"

Det där tyder på en stor portion humor och en riktigt härlig inställning till livet tycker jag. Kan man ha kul så ska man.

Inga kommentarer: