Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 18 december 2008

Våren är kommen...

Ja, så känns det i alla fall.



På tal om något helt annat:

"Sen på onsdagskvällen urartade oroligheterna i ett upplopp i området Rosengård i Malmö. Ungdomar från Rosengård blandat med AFA och fotbolls huliganer gav sig på polisen med flaskor och stenar. Flera personer har omhändertagits. Under oroligheterna sattes containrar i brand ute på vägarna men även inne i området. På grund av oroligheterna kunde inte räddningstjänsten gå in området för att släcka av bränderna då det var fara för deras säkerhet."


I såna situationer borde det vara lagstadgat med FRITT VÅLD från polisens sida mot alla "upplöpare", oavsett vad just varje person gör. Får en polis en sten i huvudet från nån längre bort ska han få avreagera sig på närmsta person, PUNKT!

Står ett gäng och kastar stenar, flaskor, skjuter raketer m.m. mot poliserna så får polis A med stöd från hela mitt hjärta plocka fram all sin uppdämda ilska och fullkomligt slå dom sönder och samman om han vill.



SPECIELLT mot AFA och "fotbollshuliganer" eftersom dom överhuvudtaget inte har med situationen att göra.


Det hela berodde på att nån islam-lokal skulle stängas - återigen dessa religiösa nöthjärnor.


Dom kan gott hålla till ute under en gran nånstans for all I care.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller ned dig fullständigt. Man borde kanske beväpna polisen lite mer som i USA? Polisen där skulle aldrig acceptera situationen

Anonym sa...

Jag blir så j...a trött på dom. Det är ju bara invandrare som beter sig så där när det minsta går emot dom. Flyr från sitt land, kommer hit och beter sig som skit.
Nu händer det som händer överallt där det finns mångkultur. Ju mer invandrare som flyttar till en stad, ju mer ökar brottsligheten och oroligheterna, och svenskarna flyttar ut.
Genom att skicka mer poliser till dessa områden så angriper man inte det ursprungliga problemet.

Sd kommer att få min röst. Ju mer motgång och förlöjligande dom möter ju mer säker blir jag på min sak. Nej i en demokrati skall man bemöta varandra med argument i en debatt, inte nyckelskrammel visslingar fingerpekning våld och hot om våld. Jag är helt övertygad om att sd kommer att kunna vända sveriges steg mot en kulturell kollaps.
De 7 riksdagspartierna kommer inte att klara av det i allafall, dom strävar ju åt samma håll.
Om folket satte sig in i vad sd står för, och lyssnade till deras argument så hade sd haft närmare 20-30%.
Vi har bakom oss ett 30 år långt integrationsmisslyckande, kanske är det dags att ta hand om de som redan kommit hit men att också hjälpa flyktingarna i deras närområden då man faktiskt kan hjälpa så många fler.

Anonym sa...

Så jävla skönt att det finns fler som tycker precis som en själv.
Bli politiker och ni min röst ´till the end of time....

Anonym sa...

Ja fi fan, man börjar bli liite trött på att behöva ta hänsyn till en religion som är inflyttad mot de flestas vilja. Ut med dessa fanatiker. Jag vill inte ha moskéer, halal-tv, muslimska vårdcentraler och domstolar....vaffan om man flyr till ett land som behandlat en som skit, varför vill man då bygga upp det likadant där man är ?

Emelie sa...

Islamisterna utgör 1 % av hela Islam och av dessa islamister är 2 % militanta. Snälla rara.

Jag förstår inte varför vi är så kaxiga när Islam är en större religion än våran. Ville dom så skulle dom döda oss på en gång och jag tror att världen skulle bli bättre.

Förövrigt är jag invandrare i Indien nu. Tro mig, man blir lätt arg när 35 agenter i rad vägrar ge en en lägenhet för att man "har fel hudfärg"..