Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 16 december 2008

ARGH

Fick ett smärre utbrott på min fullkomligt idiotiska router nyss, och på mina värdelösa djur som inte är bra till nånting annat än att reta gallfeber på mig.



Så jag la in en gammal cd-r med mp3-filer och lyssnar på gamla godingar från högstadiet.
Funderar över livets uselhet med mera.

Ibland önskar jag verkligen att nåt skulle hända som fick mig att släppa alla spärrar och få ett riktigt super-utbrott ungefär som i "Mina jag och Irene" eller nån annan film där spärrar försvinner och utbrott utspelas. Att helt enkelt förklara för folk vilka idioter dom är och inte bry mig om att dom isåfall tycker att jag är en minst lika stor idiot.






Now playing: Gorillaz - 19-2000

På den nivån är vi.

Inga kommentarer: