Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 15 december 2008

Tidig uppstigning resten av veckan....

Ska nämligen ställa om mig för att klara av att åka vid 5-tiden på lördag morgon.

Fredag eftermiddag har jag tenta till ca 17.30 om jag skulle sitta hela tiden, sen ska jag hem och äta pizza med Ida och sen är jag troligen för trött för att åka, så jag har bestämt mig för att åka tidigt på lördag istället.

Ska kliva upp 6,6,6,5,4 resten av veckan.

Lite jobbigt på sitt sätt men också skönt. Jag räknade tidigare idag på att det borde ta ungefär 4 timmar att åka de knappa 27 milen i rådande väglag, och mycket riktigt. Enligt map24 ska det ta 4.07.


Ska ha med mig så fruktansvärt mycket grejer så det känns nästan tröstlöst att packa allting. Buggy med tillbehör, skidåkargrejer, skridskoåkargrejer, kläder, djur.... Med mera! Sjukt mycket.


Fast jag ska ju vara borta mer än två veckor så då blir det ju en del.

Inga kommentarer: